Verslo mobilumas

Tai vidinė jo savybė (potencija) keistis, atsinaujinti, plisti, įgyti įvairias formas, t. y. mobilumas atspindi pokyčių įvairovę. Vieni iš tų pokyčių rodo giluminius verslo procesus, kiti – paviršutinius procesus. Yra nemaža veiksnių, skatinančių verslo mobilumą, t. y. verslininkų veržlumą ieškoti naujovių. Antra vertus, negalima nematyti ir kliūčių, kurios stabdo verslo mobilumą, lemia tam tikrą ekonominį sąstingį. Todėl verslo mobilumas yra savotiškas tokių priešingų pusių, kaip veržlumas ir sąstingis, derinys. Atsižvelgiant į verslą skatinančių ir stabdančių veiksnių santykį, verslo mobilume pastebimi veržlumo arba sąstingio elementai. Pagrindiniai verslo mobilumo veiksniai yra konkurencija, ekonominė rizika, verslininkų novatoriškumas, pelnas ir laikas. Specifinės verslo formos yra arbitražas ir spekuliacija.